counter easy hit

onsdag 9 maj 2007

Grillplatsen

Grillplatsen börjar ta form. Jag vill ha möjligheten att kunna grilla runt en eld. Det är det jag har börjat med då jag inte kan fortsätta med målningen. Grillplatsen kommer vara där jag tidigare visade utsikten över sjön. Än så länge har jag bara grävt och lagt dit stenar. Stockarna kommer jag ta från nedfallna träd som finns relativt nära. Det trädet som ska bli stockar ligger just nu över stigen jag går upp för till stugan så det ska ändå bort.

9 kommentarer:

Anonym sa...

cool bild:!:ligger det långt in i skogen:?:

Anonym sa...

bra hemsida

Anonym sa...

Nja, det ligger väl en bit in, men inte så långt. Inte långt ifrån stugan i alla fall :)

Anonym sa...

Fint!
Då blir det där vi grillar om två veckor då ;)
kram & tack för helgen!

Anonym sa...

Sofia: Ja visst blir det, ska bara fixa lite och sitta på :)

Brunkullan sa...

Det blir bara finare och finare ditt lilla torp!!
Ótur med fönstrena bara..

Susanne

Anonym sa...

Susanne. Tyvärr har vädret ställt till det så just nu står det lite still. Men idag skiner solen så får det bara chans att torka upp nu så är jag snart åter på banan... :)

Anonym sa...

var är sittplatsen då? ska jag komma och fixa en?:P

Anonym sa...

De kommer, men kom du upp med en stock eller två ;)