counter easy hit

torsdag 6 september 2007

Sista långväggen påbörjad.

Då har jag börjat på den sista långa väggen, lite lättare än den andra. Nu har dock virket tagit slut så jag måste måla mer och hämta mer.. Jobbade en del runt fönstret också, syns kanske inte så tydligt, men bra blev det.

Vedspisen framifrån får ni se en annan dag. Var bara tvungen att ställa dit den för att se hur det såg ut...

Att bilden ser så konstig ut beror på att det flyger massa damm i rummet, städade i ordning en del ikgår också.

5 kommentarer:

Brunkullan sa...

Funderade på en sak...ska du någon gång dra in el i stugan? Inte nu, men någon gång i framtiden?
Kan vara läge att lägga in elkabelrör odyl i väggarna redan nu, så slipper du utanpåliggande ledningar senare...
En tanke bara!

Susanne

Anonym sa...

Bra fundering, men jag ska inte dra in någon el. Jag gillar att kunna ha stugan utan att ha dyra månadskostnader. Nu har jag inga kostnader alls utom arrendet. Så det blir abra 150:-/månaden. Tanken var annars riktigt bra :)

Brunkullan sa...

Ja då så! Då är det bara att panela på då:-D

Susanne

Min Skattkammare sa...

Hej igen!
Vad duktig du är med allt! Och mycket klokt att inte dra in el. Då kan du ju aldrig få en obehaglig elräkning!!
"Lysande"
......hi hi.......

Min Skattkammare sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.