counter easy hit

söndag 2 september 2007

Då var det tomten igen.

Nu innan hösten kommer ville jag få ner allt sl y och skit på tomten igen för att ge en ärlig chans för det som ska komma upp. Kvaliten på bilderna är lite varierande, men lite inställningsmissar på kameran gjorde det lite galet.

Innan vi började.

Andreas var med och hjälpte till, det tackar jag för!

Här kör jag lite röjsåg. Vi gick riktigt långt ner och sparade inte på något.

Bra blev det, kommer gå över en gång till och ta bort stubbar och lite sådant.

Samt att köra lite utanför muren för att framhäva den lite mer. Men som det var utanför muren har det också varit innanför, så jag är riktigt nöjd med resultatet!

Tack Andreas för hjälpen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen underbar natur kring din stuga! Stenröset är så fin, speciellt när den är så mossbevuxen.
Ha en skön vecka! /ruffa [fd moosaik-milly]

Anonym sa...

Tackar. Ja stenen är fin, ska bygga lite egen mur på ett ställe för av någon anledning är muren borttagen på en långsida. Så det blir att hitta sten.

Anonym sa...

Hej igen!
Va kul att du vill läsa min nya blogg. [sände en inbjudan]
Länkade oxå till dig från min blogg, hoppas det är ok? Annars är det bara att hojta! /ruffa

Karin Krut sa...

Vilket jobb det blev jättefint på tomten, jag gillar stenmuren, jättesnygg :)
Karin

Brunkullan sa...

Det blev extremt bra!! Ser otroligt mysigt ut på tomten och vilken lycka att ha en sån mur!!

Spar lite av växtligheten på andra sidan (röj bara busk och snår) så blir det lite trolskt över det hela:-)

Susanne